niedziela, 6 września 2015

Notka o mojej osobie ;)

Hej! W tej notce chciałabym Wam przybliżyć moją osobę. Więc zacznijmy bez zbędnego wstępu. Emotikon smile Nazywam się Joanna Wrońska, mieszkam w Bełchatowie czyli w województwie Łódzkim. Urodziłam się 12.01.1995 roku w Piotrkowie Trybunalskim. Chodzę do szkoły zaocznie, a tak dokładniej Liceum Zaoczne ŻAK. Mam dwa zwierzątka: pies (bawi się Sonia) i świnka morska (bawi się Punia), chce wspomnieć, że kocham zwierzątka, ponieważ dla mnie są niezwykłymi istotami które mają uczucia. Lubię czasem porysować, a interesuję się fotografią. Jestem osobą wrażliwą na krzywdę, a zarazem wybuchową. Mój ulubiony rodzaj muzyki to pop i rap. Kolory które lubię to czerwony zielony i czarny. 
Założyłam tego bloga, ponieważ chciałam zrobić coś nowego,a że od dawna miałam ochotę takowy blog założyć i mam sporo wolnego czasu to pomyślałam czemu nie? :) Na blogu nie mam określonej tematyki którą będę poruszać, dlatego na blogu będą się pojawiać różne posty na wszelakie tematy. Najczęściej będą to moje luźne przemyślenia, ale również od czasu do czasu mogą się pojawić jakieś recenzje, jak i opinie na jakiś temat ;) Jeżeli chcielibyście wiedzieć coś więcej o mnie, to tu zostawiam Wam mój e-mail: asia9519@gmail.com

Pozdrawiam!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz