czwartek, 31 grudnia 2015

Życzenia noworoczne + mały bonusik

Hejka!

W tej notce mam dla Was życzenia noworoczne z tego powodu, że jest Sylwester i za kilka godzin będzie już rok 2016.
  Mam nadzieje, że dla nas wszystkich ten nadchodzący rok będzie dużo lepszy od tego co jest jeszcze przez chwile. Chce żebyśmy nasze marzenia chociaż troszkę starali się spełnić, bo gdy jesteście Wy szczęśliwi to wtedy również i ja. Chciałabym aby każdy z nas ustalił sobie jakiś cele/postanowienie do zrealizowania w tym 2016 roku.
Kochani jestem tu dla Was.


Mam również dla Was taki bonusik mały w postaci kilku nutek które lubię słuchać w sylwestra.
1. Beyoncé - Crazy In love ft. JAY Z
2. The Pussycat Dolls - When I Grow Up
3. Enrique Iglesias - I Like It
4. Crazy Frog - Axel F
5. Crazy Frog - Popcorn


To tyle nutek na dziś .. Oczywiście jest dużo więcej nut które uwielbiam słuchać nie tylko w sylwestra.
Pozdrawiam !






Zapraszam również na:


2 komentarze: