środa, 6 stycznia 2016

Wkońcu spadł śnieg...

Hejka kochani!
Dziś pisze ten post spontanicznie ponieważ jak obudziłam się i spojrzałam za okno to ujrzałam leżący śnieg.. Było to bardzo miłe zaskoczenie ..
Gdy jadłam obiad napisała do mnie koleżanka czy pójdę z nią na orszaka, a ja na to, że oczywiście, że pójdę. I ten widok białego puchu sprawił na moich ustach uśmiech.
Szkoda trochę, że dopiero teraz spadł śnieg no albo lepiej póżno niż wcale.
Napewno znajdą się tacy którzy za bardzo nie wiedzą co to jest orszak.. - jest to taką parada na której przebrane dzieci i przebrani dorośli chodzą wraz z policja jak i strażą miejska oraz księdzem po ulicach miasta a w moim przypadku jest to Bełchatów.. Oczywiście nie zabrakło też przebranych ludzi na koniach .. Te konie takie urocze były na tle śniegu..

A tu zdjęcia, że u mnie jest śnieg żeby nie było, że jestem gołosłowna..




                                                             A jak u Was z śniegiem ? 
To na tyle..
Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz