czwartek, 18 lutego 2016

Prezent od blogerki

Hejka kochani !

Jak tam u Was ? Jak Zdrówko ? Mam nadzieję, że wszystko u Was w jak najlepszym porządeczku. Dziś chciałabym Wam wspomnieć o prezencie którego otrzymałam od jednej z blogerek, a natomiast jest to eyeliner supershock blackened metal firmy Avon.


Jestem bardzo ciekawa tego produktu jak będzie się sprawdzał na moich oczach i oczywiście jak będziecie chciały to za jakiś czas dam recenzję tego kosmetyku.
Muszę wspomnieć, że nie jestem osobą która robi perfekcyjne kreski eyelinerem, bo dopiero się ucze ale no staram się. 



Tutaj wklejam Wam link do blogerki od której otrzymałam ten produkt : Klik!
Oraz link do Jej instagrama : Klik!

I to na tyle dziś. 

Jeżeli macie jakieś pytania to zapraszam do zadawania ich w komentarzu lub na mojego meila oraz zapraszam do odwiedzenia blogerki której link macie powyżej. 

Pozdrawiam! 

                                        
                                                                 FanPage    Ask.fm   Instagram   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz