wtorek, 12 stycznia 2016

Moje 21 urodzinki ☺+ mini sesja zdjęciowa moich zwierzaków

Hejka kochani!

Co tam u Was ? Jak tam samopoczucie ?




Ja dziś mam urodzinki .. Co rok jestem coraz starsza i bogatsza w nowe doświadczenia. Dziś mam już 21 lat .. Eh ale ten czas szybko leci, a pamiętam jak jeszcze  kilka lat wstecz bawiłam się lalkami tak jak każda dziewczynka.
Z wiekiem dochodzą mi nowe pomysły na siebie i na swoje dalsze życie.. Mam zamiar w pierwszej połowie tego roku znależć sobie pracę aby uzbierać pieniądze na jakiś dobry aparat, żeby robić nim dobrej jakości zdjęcia abyście mogli z przyjemnością na nie spoglądać. Chcę się rozwijać, żeby udoskonalić się w mojej pasji.
Na dzień dzisiejszy dla mnie w jakiś sposób wyjątkowy nie mam żadnych planów i nie wymagam prezentów.. Same życzenia to już jest miło, bo to znak, że najbliscy Ci ludzie pamiętają o Tobie.


Tak na marginesie chcę też wspomnieć, że ostatnio moim zwierzakom robiłam taką mini sesje a oto jej efekty :











Piesek wabi się Sonia, a świnka morska wabi się Punia. 💜

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz