czwartek, 4 lutego 2016

Darmowe próbki kosmetyków

Witam kochani!

Wracam do Was z bardzo ciekawym tematem natomiast darmowe próbki kosmetyków z aptek. Ostatnio wybrałam się do dwóch aptek, ponieważ byłam ciekawa czy można dostać darmowe próbki tak jak to pisały mi w odpowiedzi na moje meile firmy kosmetyczne.
Więc kiedy weszłam do apteki i podszedłam do okienka spytałam się czy są takowe próbki i pani aptekarka przyniosła pudełko różnych próbek w którym wybrała te kosmetyki które są dla mojej cery idealne. Nie spodziewałam się, że w aptekach są nawet próbki fuidów, ale no miło byłam zaskoczona.






Z przedstawionych wyżej próbek do tej pory użyłam tylko ten szampon z zielona etykietą jak i ten krem w tubce na różowawy trądzik. Muszę wspomnieć, iż szampon ma ładny ziołowy zapach, a krem idealnie się wchłania w moją cerę.





Ogólnie nie wszędzie chcą dać próbki no, bo wiecie jak dadzą klientowi to nie będą mieć dla siebie. Zdarzają się i tacy ludzie ale na to już nic nie poradzimy.



       Kochani a Wy gdzie pytacie o Wasze próbki darmowych kosmetyków?

Pozdrawiam! 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiesz ja nie mam funduszy, żeby kupić pełnowartościowy produkt i potem się okaże, że to bubel. Więc po użyciu danej próbki stwierdzam czy dany produkt dobrze działa na mojej twarzy . 😃

      Usuń