poniedziałek, 8 lutego 2016

Nowe perełki makijażowe

Witam kochani!

Wybrałam się dziś na miasto w poszukiwaniu jakiejś pomadki do ust i po drodze zobaczyłam, że jest taki sklep jak po 0.90 gr i postanowiłam wejść do tego sklepu i trochę pooglądać co oferuje ten sklep i podszedłam do półek z asortymentem do makijażu.. No i jak każda kobieta musiałam pooglądać kosmetyki i w moich rękach znalazły się dwa produkty którymi są pomadka do ust oraz cienie do powiek 3 kolory w takiej jakby mini paletce ..



Oczywiście zrobiłam też zdjęcia z słoczem na ręce żebyście zobaczyli jak te kolory wyglądają na skórze.

                  ****** Pomadka do ust Cantare Colour


                 ****** Cienie do powiek Anel Cosmetics 


Mam nadzieję, że kosmetyki które zakupiłam dziś podobają Wam się w jakiś sposób.

Chętnie poczytam jakie macie zdanie na temat kupowania kosmetyków w takich sklepach oraz czy polecacie jakieś kosmetyki z tańszej półki.

Pozdrawiam! 

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam cienie z Butterfly! Sa mega tanie, a naprawdę dobre :) Ja nie jestem przeciwna zakupom w tanich sklepach, bo nawet kosmetyk za 2 zł moze byc dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób uważa, że jak tani kosmetyk to pewnie bubel a wcale tak nie jest i chce to udowadniać. 😃

      Usuń