niedziela, 20 września 2015

Odpowiedzi na pytania z ask'a. Część 1


Hej!
Dziś taki luźniejszy post będzie. A więc odpowiem na 10 pytań które widzę przeglądając portal społecznościowy ask.fm. Więc bez dłuższego wstępu zaczynam:
1) Gdybyś był/a kanapką to co by było w środku?
Więc na chlebie na pewno znalazło by się masło, potem szynka, następnie ser, a na końcu pomidor.
2) Jakie 3 rzeczy zabrałbyś/łabyś na pustynie?
Hmm po pierwsze nie byłaby to rzecz tylko człowiek, a byłby nim mój chłopak na drugim miejscu jedzenie i picie, a na trzecim miejscu postawiłabym na mp3 lub telefon żeby się nam nie nudziło.
3) Czego się najbardziej boisz?
Boję się pająków i wszelkich innych tego typu robaków.
4) Czy boisz się zakochać?
Nie, nie boję się zakochać, ponieważ już jestem zakochana i jest to wspaniałe uczucie.
5) Jaki jest Twój styl ubierania?
Mój styl ubierania nie jest jakiś taki konkretny. Ja stawiam na to żebym w danym ubraniu dobrze się czuła i aby było wygodne.
6. Twój ulubiony kolor?
Moim ulubionym kolorem jest czerwony, zielony i czarny.
7) Co robisz, kiedy cierpisz na bezsenność?
Hmm wtedy najczęściej pisze z moim chłopakiem, również przeglądam neta, oglądam filmiki na YouTube albo po prostu gram w gry.
8) Czy łatwo ufasz ludziom?  
Kiedyś ufałam bardzo łatwo. Wierzyłam ludziom we wszystko, ale teraz się trochę zmieniłam i staram się tak łatwo nie ufać.
9) Jakie są Twoje ulubione słodycze?
Hmm ja uwielbiam wszystko co jest słodkie i co zalicza się do kategorii słodyczy.
10) Jaka byłaby dla Ciebie idealna praca?
Moją idealną pracą byłoby pracować w schronisku, pomagać zwierzakom opiekować się nimi oraz karmić je i dawać im poczucie bezpieczeństwa, a co najważniejsze leczyć je jak są chore.
W tym poście to na tyle pytań.
Do kolejnego trzymajcie się!
Pozdrawiam!







Zapraszam również na:

2 komentarze:

  1. ciekawe pytania ci pozadawali :)
    to pierwsze miażdzy :D
    świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami dostaje pytania jeszcze gorsze i smieszniejsze niż te :) XD

      Usuń