czwartek, 10 września 2015

Recenzja farby do włosów - Marion nr.110



Hej!
W tym poście chce zrecenzować farbę do włosów firmy Marion - numerek 110 intensywna czerń. Jest to farba bez amoniaku, z tańszej półki sklepowej. Ale przecież tańsze nie oznacza, że gorsze.
Więc powiem wszystko w skrócie i na temat :)
Ja jak każda kobieta chciałam coś zmienić w swoim wyglądzie, więc wybrałam się do sklepu Natura w celu wybrania jakiejś farby i zdecydowałam, że chce się pofarbować na czarno. Po przyjściu do domu od razu wzięłam się do roboty. Powiem Wam tak sama aplikacja farby jest przyjemna i przy pomocy aplikatora. Zapach jest taki moim zdaniem lekko owocowy, co uważam za plus bo niektóre farby potrafią nie ładnie pachnieć. Konsystencja tej farby jest spoko nie jest najgorsza. Wydajność jest moim zdaniem idealna bo jedno opakowanie farby starczyło mi na długość do ramion. Cena jest niska na promocjach można tą farbę kupić za niecałe 5 zł.
Podsumowując, jestem zadowolona z tej farby i mogę ją Wam polecić z czystym sumieniem ;)
To była moja opinia na ten temat. Możecie również wyrazić swoją opinie na temat tej czy innej farby w komentarzach, chętnie takową przeczytam i odpowiem na każdy komentarz ;)
Pozdrawiam!



Zapraszam również na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz