niedziela, 27 września 2015

Szampon GARNIER FRUCTIS przeciwłupieżowy 2w1 do włosów normalnych

Hej!
Dziś chce Wam przekazać moją opinie na temat szamponu GARNIER FRUCTIS przeciwłupieżowy 2w1 do włosów normalnych (szampon wzmacniający). Cena tego szamponu to 8.99 zł.
Więc tak: 
* kolor - leciuteńko miętowy kolor 
* zapach - niesamowicie piękny zapach 
* działanie - dobrze zmywa kurz z włosów, jakikolwiek brud, lekko odżywia włosy i sprawia, że są miękkie w dotyku, a to jest zdecydowanie plus. 
* konsystencja - średnio płynna
Czy polecam? Tak zdecydowanie z czystym sumieniem polecam Wam ten szampon.
Co pisze producent na opakowaniu ? 
1) Zinc Pyrithione, aby długotrwale eliminować łupież.
2) Witaminy B6 + B3, aby dodać włosom energii u nasady.
3) Kwasy AHA, aby wzmocnić włókna włosa od wewnątrz. 
Działanie 2w1 szampon + odżywka to pielęgnacja i wygładzenie włosów w jednym produkcie. 
Obiecuje nam również producent, że po 10 myciach włosy powinny być 2 razy mocniejsze, a po 5 myciach 3 razy gładsza powierzchnia włosów.
To była moja krótka opinia na temat tego produktu.
A jakie Wy macie zdanie na temat tego szamponu?
I jaki szampon polecacie ?

2 komentarze:

  1. Ja szczerze mówiąc nigdy go nie używałam, ale może kiedyś spróbuję ;)
    Co do innych szamponów to ja polecam szampon "GLISS KUR hair repair" z firmy Schwarzkopf. On zawiera elementy Jedwabiu przez co włosy są na 100% miękkie w dotyku po myciu, nadaje blask oraz dzięki temu sie łatwiej rozczesują :)
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo interesujacy szampon jak dla moich wlosow :) Poniewaz zawsze mam problem z rozczesaniem ich ..
      Chetnie zajrze na Twojego bloga :)

      Usuń