czwartek, 1 października 2015

Samoakctapcja siebie

Hej ! 
Dziś chciałabym poruszyć temat samoakceptacji siebie. 
Z moim obserwacji i doświadczenia w życiu zauważyłam to, iż większość dziewczyn nie akceptuje siebie i swojego wyglądu... 
Z czego to się bierze moim zdaniem z tego, że zazwyczaj te młode dziewczyny oglądają zdjęcia tych pań z magazynów modelek i sobie myślą " hmmm też bym chciała tak wyglądać " . 
Dużo na ten temat czytam i tak jak każda z nas mam kompleksy ale próbuje walczyć z nimi ...  
Staram się pokochać swoje ciało i całą siebie taką jaką jestem .. Wiem że dla każdej z nas jest to trudne , ale dziewczyny uwierzmy w siebie i w swój potencjał.. 
Każda z nas jest piękna na swój sposób i ma w sobie to coś co przyciąga ...
Hmm na pewno któraś z nas spotkała się z krytyka że np : " aaa bo Ty jesteś brzydka " albo " jesteś gruba weź schudnij " ... Kurcze to my powinniśmy się czuć dobrze w swoim ciele, a nie słuchać hejtów bo to naprawdę do niczego dobrego nie prowadzi wiem to sama bo w gimnazjum przeżyłam takie coś i chorowałam na bulimie.. Hmm to naprawdę nie jest fajne możecie mi wierzyć albo nie .. 
To na tyle ... Mam nadzieje że coś pomogłam :)



Jak Wy radzicie sobie z samoakceptacją siebie ? :) 



Zapraszam również na:

2 komentarze:

  1. Często zdarza się, że ludzie bezpodstawnie krytykują innych chociaż sami nie są tak wspaniali. Najgorsze jest to, że ta ocena przychodzi im z taką łatwością. A to ktoś jest za chudy, za gruby, za bardzo wyzywający, brzydki, pryszczaty itp. Nasz świat jest coraz dziwniejszy w którym nie istnieje ideał bez skazy.

    OdpowiedzUsuń