czwartek, 29 października 2015

TAG - Mój pierwszy raz

Hej!
W dzisiejszym poście, chce odpowiedzieć na pytania TAG - Mój pierwszy raz.
Dużo takich tagów widziałam na YouTube, więc pomyślałam, że może i ja taki zrobię, ale po prostu na blogu.
Zaczynam:

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Nie nie rozmawiam.
2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy.
Było to piwo.
3. Jak była twoja pierwsza praca?
Praktyki w sklepie spożywczym, a później praktyki w cukierni .
4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
Mój kochany chłopak, Norbert <3
5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
Norbert <3
6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Nie miałam okazji lecieć jeszcze gdziekolwiek samolotem.
7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
U kuzynki.
8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?
Była to moja mama.
9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
Sprawdziłam godzinę na telefonie.
10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
Był to koncert Kaen'a.
11. Pierwsza złamana kość.
Nie miałam nigdy złamanej kości.
12. Pierwszy piercing.
Były to kolczyki w uchu.
13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
Nie miałam okazji być za granicą.
14. Pierwszy film, który pamiętasz.
Hmm "3 metry nad niebem".
15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.
Hah za pisanie ściąg w gimnazjum.
16. Pierwszy współlokator.
Mieszkam z rodzicami.

To na tyle w tym poście. Mam nadzieje, że ten Tag sie Wam spodobał.
Pozdrawiam!




Zapraszam również na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz