niedziela, 1 listopada 2015

Zwierzęta jako najcudowniejsze istoty

Hej!
Dziś chciałabym Was zarazić miłością do zwierząt, do tych cudownych istot które potrafią też dać miłość. Wiem coś na ten temat. Uwielbiam wszelakie zwierzętach. Chociaż muszę przyznać, że owadów się boje. Zwierzętami trzeba się opiekować, pielęgnować, karmić, poświęcić, im swój czas oraz jeżeli są chore to zaprowadzić je do weterynarza. Kocham patrzeć jak zwierzątko się cieszy i jest szczęśliwe, bo wtedy na serduchu robi mi się ciepło. Nienawidzę osób które traktują zwierze (istotę żywą) jak zabawkę.
Nigdy nie pozwoliłabym, żeby w mojej obecności stała się jakakolwiek krzywda jakiemukolwiek zwierzęciu ( nie mówię o owadach ) .
Taka dziś krótka notka, bo chciałam coś dla Was napisać.
Pozdrawiam!















Zapraszam również na:

2 komentarze:

  1. dokładnie,zwierzęta to naaajcudowniejsze istoty ja nie wyobrażam sobie rzycie bez mojego psa kota i kanarka ;)
    http://julie-s-world.blogspot.com/2015/11/ulubiency-miesiaca_4.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzęta potrafią okazać więcej miłości niż niektórzy ludzie. :)

      Usuń