czwartek, 12 listopada 2015

Miejsca które chciałabym zwiedzić część 1

Hej!
Dziś chce Wam opowiedzieć jakie miejsca chciałabym zwiedzić, oczywiście ten post podziele na dwie części żeby nie był zbyt długi.
Na dziś do przedstawienia wybrałam 6 miejsc, które moim zdaniem są warte zwiedzenia. Mam nadzieje, że kiedyś chociaż niektóre z tych miejsc uda mi się zobaczyć na żywo, a nie tylko w filmach czy też na zdjęciach.
Bez dłuższego wstępu oto pierwsza szóstka miejsc:
1). Paryż - Jest to miejsce zakochanych


2). Włochy - To miejsce słynie z dobrych pizz i ogólnie dobrego jedzenia


3). Toruń - To miejsce słynie z pierników Toruńskich chciałabym kiedyś móc spróbować czy jest aż taki dobry


4). Niemcy - Uwielbiam ten język jest dla mnie łatwy w pisaniu i w wymowie


5). Kraków - To miejsce oglądając zdjęcia oczarowało mnie swoja magią swoim urokiem


6). Loret De Mar - Chciałabym kiedyś tam polecieć, ponieważ oglądając serial:"Pamiętniki z wakacji" to miejsce wydaje mi się być piękne



Pozdrawiam!
A jakie miejsca się Wam podobają kochani?


*****************
Wszystkie zdjęcia zawarte w tej notce są z internetu.

5 komentarzy:

  1. Mieszkam niedaleko Krakowa więc bywam w miarę często i to piękne miasto :3
    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodalam Twój profil do obserwoeanych :)
      Masz bardzo interesujący i ciekawy blog :)

      Usuń
  2. Dziękuje za bardzo miłe słowa które dają mi dużo otuchy!
    Chętnie wpadne na Twój blog :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny post! Z chęcią wybrałabym się do Paryża i Włoch :)
    Świetny blog, obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Po tym co dziś się dowiedziałam o zamachu w Paryzu, to jednak balabym się tam pojechać. Chociaz napewno jest to piekne miejsce.
      Kochana chetnie zajrze i na Twoj blog :)

      Usuń