czwartek, 26 listopada 2015

Spacer po łące

Hej!

W dniu dzisiejszym wybrałam się na spacer na ląkę. Pewnie pomyślicie sobie czemu? Dlaczego?
Po co? Chciało Ci się? Już kochani Wam mówie, tak chciało mi się tam pójść, ponieważ to miejsce
jest moim ulubionym.
Tam jest pięknie latem, są tam konie i krówki, a od września są tylko krówki. Hahah powiem Wam
w sekrecie, że boje się podejść do krówek, ale dziś podeszłam bliżej niż zawsze. Latem można tam
tez spotkać źrebaki, które są przecudowne. Uwielbiam karmić koniki, podając im z reki marchew
lub trawę i one są chyba szczęśliwe, bo wtedy robią śmieszne miny otwierając buzie. Niektóre z
koni rozpoznają mnie, bo w wakacje spędzałam tam mnóstwo czasu, a teraz już mniej, ponieważ jak
wiecie jest jesień i powoli się zbliża zima. Czasami w wakacje miałam okazje zobaczyć bociany
niestety nie mam zdjęcia, ponieważ nie zdążyłam zrobić bo poleciał na inne miejsce na łące.
Tego dnia zrobiłam kilka zdjęć, którymi chciałam się z Wami podzielić .

Oto te zdjęcia:




































                            A jakie są wasze ulubione miejsca ?

Pozdrawiam!
 

2 komentarze:

  1. Osobiście lubię miejsca gdzie są stare budynki - robią fajny klimat do zdjęć :)
    Poza tym spacery po lesie też uwielbiam :)

    Buziaki, Ila :*
    http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w okolicach Bełchatowa również są takie stare opuszczone budynki ale no slyszalam trochę na ich temat historii i jakoś nie mam ochoty tam pójść . :)

      Usuń