niedziela, 29 listopada 2015

Moje sposoby na bezsenność

Hejka kochani!

Jakiś czas temu ktoś zadał mi pytanie na ask'u: co robię jak nie mogę spać?
Pomyślałam sobie, że fajnie by było troszkę o tym napisać i podzielić się z Wami moimi sposobami na bezsenność.
Jak byłam młodsza to zawsze mama mi mówiła "licz baranki" teraz z perspektywy czasu wiem, że jest to głupie no ale cóż poradzić...
Moimi aktualnymi sposobami są:
 
1. Oglądanie filmików na YouTube a szczególnie z tych kanałów co mam za subskrybowane np. GramPaula, StylizacjeTV
2. Gram w gry które w jakiś sposób mnie zaciekawiły.
(Jeżeli chcecie, to w oddzielnym poście mogę napisać listę gier ulubionych w które gram)
3. Przeglądam inne blogi, aby zainspirować się.
4. Zazwyczaj w nocy myślę nad nowymi postami, bo wtedy mam fajne pomysły.
5. Nadrabianie oglądaniem swoich ulubionych seriali.




To tyle moich sposobów kochani wiem, że nie ma tu nic odkrywczego ale no cóż ..


A jakie Wy macie sposoby na bezsenność ?

Pozdrawiam!




Zapraszam również na:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz