niedziela, 22 listopada 2015

Spacer w jesienny dzień i moje przemyślenia

Hej kochani!

Dziś uznałam, że chciałabym się przejść po mieście aby troszkę pomyśleć na różne nurtujące mnie sprawy i ,że fajnie by były po robić kilka zdjęć żeby wstawić na bloga ..
Zastanawia mnie czemu istnieją ludzie tak zwani bezduszni? Oraz czemu istnieją tacy ludzie co wtrącają się w cudze życie jakby nie miały swojego życia prywatnego?
Rozumiem naprawdę sporo, ale tego nie potrafię zrozumieć i myślę, że niektórzy też tak mają ...
Dużo osób uważa, że są "ludzie i parapety" i myślę, że zgadzam się z tym stwierdzeniem, ponieważ zamiast najpierw pomyśleć, a potem zrobić to robią to na odwrót.
Niektórzy ludzie rodzą się już z takim charakterem, a niektórzy po prostu chcą zrobić komuś na złość i żeby ta osoba "pokrzywdzona" miała kłopoty .
Kochani wiem coś na ten temat bo teraz mam trudny czas w swoim życiu, iż nie każdemu podoba się, że jestem ale ja będę robić im na przekór żeby wiedzieli, że nie pozwolę sobą pomiatać.










No to tyle co chciałam Wam powiedzieć w tym poście ..
Jeżeli macie podobne zdanie do mojego lub odmienne to napiszcie w komentarzu, ja chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat.

Pozdrawiam!


Zapraszam również na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz