środa, 4 listopada 2015

Pytania do czytelników (Wasza opinia)

Hejka kochani!
Dziś przychodzę do Was z kilkoma pytaniami. Chciałabym abyście odpowiedzieli mi na te pytania szczerze w komentarzu:
1. Czy mój blog się Wam podoba?  
2. Czy treść którą pisze w jakiś sposób jest satysfakcjonująca?
3. Czy chcielibyście na moim blogu Q&A z Waszymi pytaniami? (jeżeli tak to pytania możecie pisać w komentarzu i oczywiście na poście będzie napisany autor danego pytania)
Naprawdę Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i jak macie pomysł jak ulepszyć mojego bloga, to byłabym Wam wdzięczna, gdybyście mi napisali to w komentarzu.
Dziękuje że jesteście!
Pozdrawiam!














Zapraszam również na:

2 komentarze:

  1. Przeglądam sporo blogów i widziałam już naprawdę dużo. Twój blog lubię i zaglądam tu. Mi się podoba sposób prowadzenie, ale byłoby fajnie jak byś dodawała więcej zdjęć. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło za tak miłe słowa.. Dodają mi dużo otuchy i siły by pisać kolejne posty.. A co do zdjęć to postaram się dodawać ich dużo więcej.
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń