niedziela, 6 grudnia 2015

Christmas tag

Hejka kochani!

Dziś przychodzę do Was z tagiem Christmas Tag. Ten Tag i podobne widziałam na polskim jak i zagranicznym YouTube. Pomyślałam sobie, że fajnie by było odpowiedzieć na pytania które są związane z świętami Bożego Narodzenia. 


Zacznijmy:
1. Czy wyjeżdżasz gdzieś na święta? Nie, nie wyjeżdżam. 
2. Co chciałabyś dostać na święta? Od dłuższego czasu nad tym myślę i postanowiłam żadnych prezentów materialnych wystarczy dobre słowo i ciepło rodzinne. 
3. U Ciebie mówi się, że na święta prezenty przynosi Mikołaj czy Gwiazdor? Jak byłam mała to rodzice kilka razy mówili mi, że jak będę grzeczna to prezenty przyniesie mi pod choinkę Święty Mikołaj. 
4. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa świąteczna? Moja ulubiona potrawa świąteczną jest karp. 
5. Jaka jest Twoja ulubiona ozdoba świąteczna? Moją ulubioną ozdobą jest choinka, ponieważ są takie piękne jak się je ładnie ozdobi. 
6. Dekorujesz jakoś swój pokój na święta? Tak zawsze w czasie świąt w moim pokoju jest taka mała choineczka i również inne ozdoby staram się kupować żeby mój pokój był wyjątkowy w tym magicznym czasie. 
7. Zazwyczaj w domu masz żywą czy sztuczną choinkę? Mam sztuczną choinkę. 
8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka świąteczna? 
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You ---> klik 
9. Czy w okresie świąt twój styl jakoś się zmienia? (chodzi o styl ubierania) Nie, nie zmienia się po prostu ubieram się tak żeby było mi wygodnie i co najważniejsze ciepło. 
10. Co dostałaś w na święta w tamtym roku? Hmm pieniążki, słodycze, bluzkę. 
11. Czy w twoim mieście spadł już śnieg? Był taki dzień co był w moim mieście już śnieg, ale jak na razie to jeszcze go nie ma. 
12. Jaka jest twoja ulubiona kolęda? Moją ulubioną kolędą jest: "Dzisiaj w Betlejem" 13. Masz jakieś postanowienia noworoczne? Hmm chciałabym rozwijać się w blogowaniu, stawać się coraz lepszą osobą. 
14. Czy Twoja szkoła obchodzi święta w jakiś szczególny sposób? Ja chodzę do szkoły zaocznej, a w takiej szkole nie obchodzimy świąt. Ale w gimnazjum i w podstawówce zawsze mieliśmy klasowa wigilię. 
15. Znasz jakiś fajny świąteczny film? Tak znam jest to "Kevin sam w domu" oraz "Kevin sam w Nowym Jorku". 

 Kochani to tyle pytań i odpowiedzi w tym świątecznym tag'u. 
Oczywiście jeżeli chcecie to możecie odpowiedzieć na jakieś z tych pytań w komentarzu chętnie poczytam. 






Pozdrawiam! 
Zapraszam również na:

4 komentarze:

  1. Super jest ten tag i świetne odpowiedzi! Mi tez bardzo sie podoba piosenka all i want for christmas.
    Pozdrawiam

    http://xmixola.blogspot.co.uk/2015/12/ulubiency-miesiaca-listopad.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta, święta, chcę już te święta!
    Fajny tag. Wydaje mi się, że nienwidzialam takiego.
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń