czwartek, 17 grudnia 2015

Spacer w deszczową pogodę.

Hejka kochani! 


Wybrałam się dziś na spacer pomimo, że pogoda nie rozpieszcza i pada deszcz i jest zimno, ale przecież nic nam nie przeszkodzi w naszych planach.
                                      Ogranicza nas tylko własny umysł! 
Jak większość ostatnio moich spacerów tak i ten musiałam zachaczyć o Galerie Handlową. W Olimpii zajrzałam tylko do Tesco. Nie mogło się obyć bez czegoś słodkiego heh no taki ze mnie pochałaniacz słodyczy. ;D
Padało bardzo mocno .. Hmm wspomnę też o tym, że wracając z Galerii poszłam na przystanek, aby do domu pojechać mzk. Czekałam około 20 minut no i zmarzłam.





Podczas dzisiejszego spaceru zajrzałam na tzw. " duży rynek " na którym zobaczyłam choinki na sprzedaż i stała tam również przepiękna ozdoba do postawienia koło domu lub jeżeli ktoś tak jak ja mieszka w bloku no to do postawienia w ogródku i oto te rzeczy : 



I to tyle co chciałabym Wam opowiedzieć z dzisiejszego spaceru. 

Pozdrawiam! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz