piątek, 18 grudnia 2015

Przygotowania do Świąt ...

Hejka kochani!

To znowu ja! Heh tak wiem trudno tego nie zauważyć.
Co tam u Was? Jak tam idą u Was przygotowania do Świąt? Potrawy już ustalone jakie znajdą się na Waszych wigilijnych stołach? U mnie będzie to samo co robione jest co roku, czyli między innymi karp, uszka...  Choinka już u Was ubrana? U mnie prawdopodobnie choinka będzie ubrana już za 2 dni. Czujecie już tą atmosferę Świąt? Ja jeszcze niestety nie. Śnieg u Was już jest za oknami? U mnie nie i moim zdaniem to psuje całą tą magie świąteczną, bo fajnie by było zobaczyć za oknem leżący biały śnieżek.


U mnie na stole jak i w moim pokoju będzie zapalona świeczka, bo wtedy robi taki cudowny klimat. Zresztą nie tylko w święta odpalam świeczki. Lubię wieczorami zgasić w swoim pokoju światło i patrzeć jak ładnie się to pali.


Z jednej rzeczy się nie ciesze, bo w zimę jest strasznie zimno. No ale już tak jest, że każda pora roku jest inna i ma inne swoje uroki.


W tym poście to już wszystko co miałam do napisania.

Pozdrawiam! 

                                                    Znajdziecie mnie też tu :
                                             Ask.fm   FanPage   Instagram 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz