niedziela, 20 grudnia 2015

Nowy zakup - klipsy

Hejka kochani!

Dziś przychodzę do Was z zdjęciami mojej osoby. Pomyślałam sobie, że mało jest takich postów z moimi zdjęciami. Kilka dni temu kupiłam sobie tzw klipsy i oczywiście nie byłabym sobą jak bym nie uchwyciła ich na zdjęciu. Na uszach wyglądają przepięknie moim zdaniem. Będąc w sklepie gdy ujrzałam je na półce od razu pomyślałam sobie, że muszą być moje. Są w kształcie serduszka i te kryształki mienią się w świetle i wygląda to cudownie. Mi osobiście podoba się najbardziej to trzecie zdjęcia, ponieważ jest takie wyjątkowe. Dobra dobra bez zbędnego paplania przechodzę do zdjęć.

Oto i te zdjęcia :









I jak Wam podobają się te zdjęcia?

To tyle zdjęć które uznałam, że są na tyle ładne, że mogę je umieścić na blogu w mojej notce. 

Pozdrawiam! 

                                                     Znajdziecie mnie też tu:
                                                  Ask.fm FanPage Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz