wtorek, 1 grudnia 2015

Recenzja szamponu Pure Care

Hejka kochani!

Przychodzę dziś do Was z recenzją szamponu do włosów, który nazywa się Pure Care.
Jest to szampon do włosów normalnych o zapachu wanilii i migdałów.
Ten szampon muszę przyznać ma przepiękny zapach, po prostu będąc w sklepie i wybierając szampony powąchałam ten właśnie i mówię TAK to będzie ten którym chce przez jakiś czas myć swoje włosy.
Konsystencja to niestety będzie minus bo jest bardzo płynna i szybko ten szampon się zużyje.
Barwa szamponu jest lekko perłowa. (mi kolor szamponu różnicy nie robi)
Już po pierwszym umyciu zauważyłam, że moje włosy są bardzo miękkie w dotyku co jest moim zdaniem duży plus i mogę również stwierdzić że fantastycznie myje włosy.
Cena i gdzie go zakupiłam... Ten szampon kosztuje niecałe 5 zł i zakupiłam go w supermarkecie POLO MARKET.
Czy polecam ten szampon? Hmm tak polecam, ponieważ szampon moim zdaniem ma włosy dokładnie myć i przy tym ładnie pachnieć, a pielęgnować włosy powinny już inne kosmetyki do włosów.






















Kochani to było tylko moje zdanie na temat tego szamponu.


A jaki szampon jest Waszym ulubionym?

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz