czwartek, 3 grudnia 2015

Coraz bliżej Święta...

Hejka kochani!

Co tam u Was? Czujecie już tą Magię Świąt? Ja jeszcze nie, ale może niedługo to się zmieni. Kilka dni temu wybrałam się do galerii handlowej Olimpia, ponieważ chciałam zobaczyć czy są już jakieś pierwsze oznaki Świat, w takim dużym centrum handlowym.
I nie myliłam się już przed samą galeria stoi duża, piękna choinka która prezentuje się tak.

Zdjęcie choinki przed Galeria Olimpia


Tak jak i w poprzednim roku tak jak i w tym nie mogło się obyć bez ozdób świątecznych w samej galerii i wyglądają one tak.


W sklepie jak to ja musiała wejść na działy ulubionych rzeczy do jedzenia, były to miedzy innymi te oto piękne pączki i te piękne Mikołaje z czekolady, które są na pewno smaczne.




Gosia Andrzejewicz " Magia Świat " ---> Klik


Kochani w tym poście to na tyle co chciałam Wam pokazać.



Pozdrawiam!
 
Zapraszam również na:



4 komentarze:

  1. Przepiękne ozdoby ♥
    Jeju już nie mogę się doczekać świąt.

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już Święta czuję :-) 6. grudnia powiesiłam już pierwsze światełka (dzieciaki niech już się cieszą :-) )

    OdpowiedzUsuń